مقایسه فسفر برنز با برنج( بخش دوم)

فسفر برنز

همانطور که می دانید ریخته گری فسفر برنز و همچنین ریخته گری برنج بسیار کاربردی است و در صنعت بسیار کاربرد دارد. در مطالب قبل شما را با شیرآلات صنعتی برنزی آشنا کردیم و اطلاعات مهمی در مورد کاربرد های ریخته گری برنج در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد فواید و مقایسه ریخته گری فسفر برنز با ریخته گری برنج اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

بررسی کیفیت مس

مس به دلیل استحکام، شکل پذیری و مقاومت در برابر زنگ زدگی بسیار شناخته شده و معروف است. از مس استفاده های بسیار متنوع و گوناگونی می شود.همانطور که قبلا گفتیم در قدیم از مس برای کشتن باکتری ها و همچنین ساخت وسایل دکوری استفاده می شد. به همین خاطر در تصفیه آب و همچنین استرلیزه کردن زخم کاربرد داشت. امروزه از آلیاژ های مس در ریخته گری برنج و همچنین ریخته گری فسفر برنز استفاده می شود.

کاربرد برنج

مقایسه برنج و فسفر برنز

مس و فسفر برنز هردو از مس به اضافه موادی دیگر به دست می آیند. برنج دارای مقداری مس است که مقادیر زیادی زینک نیز دارد. درصد زینک بالا در برنج باعث مقاومت و استحکام بسیار بالای این آلیاژ است.

فسفر برنز نیز دارای مس، قلع و همچنین فسفر است. ریخته گری برنج و خاصیت برنج به دلیل چکش خواری  بسیار بالایی که دارد معروف است. این در حالی است که فسفر برنز به دلیل استحکام و سختی بیشتری که دارد شناخته شده است. مانند فلزات نرم تر برنج نیز در ریخته گری برنج، نقطه ذوب پایین تری نسبت به مس و ریخته گری فسفر برنز دارد.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
قیمت ریخته گری قطعات چدنی چقدر است؟

مقایسه فسفر برنز و همچنین برنج باعث می شود راحت تر محصولات مورد نیازتان را انتخاب کنید.

برای استفاده از خدمات فراذوب در ریخته گری فسفر برنز و همچنین ریخته گری برنج می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 1 =

خانه تماسارتباط با ما