آشنایی با شیرآلات صنعتی برنزی

شیرآلات صنعتی برنزی

همانطور که می دانید شیرآلات صنعتی برنزی در صنعت بسیار کاربرد دارد. استفاده از برنز در صنایع و ساخت و ساز بسیار کاربردی است. در مطالب قبل در مورد جالب ترین کاربرد های ریخته گری برنج و همچنین نحوه عملکرد چرخ دنده آسانسور اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم. در ادامه می خواهیم ویژگی ها و مشخصات شیرآلات صنعتی برنزی را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با انواع شیرآلات صنعتی برنزی

به شیرآلاتی که سر آن گرد و به حالت پیچی باز و بسته شود بال والو می گویند. این نوع شیرآلات صنعتی برنزی در کاربرد های صنعتی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بسته به نوع طراحی و مواد به کار رفته در این نوع شیرآلات برنزی، می توانند تا دمای 752 درجه فارنهایت و همچنین تا بیش از 1000بار فشار را می تواند پشتیبانی کند. شیرآلات صنعتی برنزی به دلیل عملکر آسان و تعمیرات راحت بسیار شناخته شده هستند. این نوع شیرآلات نیز مانند شیرآلات پروانه ایی بسیار کاربردی اند. این نوع شیرآلات برای استفاده به عنوان شیرقطع کننده بسیار کاربردی اند چرا که دوام و تنوع بسیار بالایی دارند. اندازه متوسط این مدل شیرآلات صنعتی برنزی حدود 0.2 اینچ تا 11.82 اینچ است. استفاده از برنز در شیرآلات صنعتی بسیار عالی است چرا که برنز بسیار محکم، با دوام است. برنز اگر با سطوح سحت و محکم برخورد داشته باشد شکل نمی گیرد.

شیرآلات صنعتی برنزی در استایل ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. برخی از آن ها عبارت اند از شیرآلات صنعتی برنزی فول پورت، چرخشی، A V پورت و یا پورت استاندارد شیرآلات صنعتی برنزی است.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
5 مزیت ریخته گری قطعات چدنی در زمینه مهندسی

علاوه بر برنز شیرآلات صنعتی نمونه های دیگری نیز دارند که از مواد دیگری تشکیل شده اند برخی از آن ها عبارت اند از:

شیرآلات برنجی

شیرآلات استیل

شیرآلات کربن استیل

فلزات ریخته گری شده و ….

همانطور که می دانید با استفاده از خدمات فراذوب می توانید شیرآلات صنعتی برنزی را تهیه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + چهار =

خانه تماسارتباط با ما