بهترین مرکز ریخته گری فسفر برنز کجاست؟

بهترین مرکز ریخته گری فسفر برنز

اگر به دنبال بهترین مرکز ریخته گری فسفر برنز هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات حرفه ای فراذوب می باشد.

در مطالب قبلی شما را با مرکز ریخته گری قطعات چدنی آشنا کردیم در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص ریخته گری فسفر برنز به دست آورید.

فرآیند انتخاب بهترین مرکز ریخته گری فسفر برنز نباید مانند انتخاب تامین کننده شما برای پیچ و مهره ، تجهیزات تولیدی یا لوازم اداری باشد. در حالی که برخی ممکن است ریخته گری فسفر برنز را به عنوان یک کالا تلقی کنند ، از آن دور هستند و فرایند انتخاب تامین کننده مناسب برای یک برنامه خاص نیاز به بررسی دقیق دارد.

انتخاب بهترین مرکز ریخته گری فسفر برنز

صلاحیت تأمین کننده مهمترین بخش فرآیند خرید است. به طور سنتی ، مسئولیت اصلی خریدار بهترین مرکز ریخته گری فسفر برنز و واجد شرایط و پاسخگو بود. در برخی موارد ، خریداران تصور می کردند که هر تأمین کننده ای که مایل است قرارداد مورد نیاز خرید را برآورده کند ، واجد شرایط است. با این حال ، استفاده از تامین کنندگان کم هزینه و نامناسب می تواند باعث مشکلات کیفیت شود و در طولانی مدت زمان و پول را هدر دهد.

برای کمک به شما در این فرایند ، موارد زیر را هنگام انتخاب بهترین مرکز ریخته گری فسفر برنز در نظر بگیرید.

بهترین مرکز ریخته گری فسفر برنز

تجربه در بازار

هنگام انتخاب ریخته گری مناسب برای کار ، تعیین کنید که آیا آنها تجربه ای در بازار شما دارند یا خیر. یک تامین کننده فسفر برنز که محصولات ، کاربرد ها ، اصطلاحات و نقاط دردآور شما را درک می کند ، می تواند نیازها و مشکلات احتمالی را پیش بینی کند. این امر به ویژه در بازارهای دفاعی ، هسته ای ، هوافضا یا سایر بازارهای دارای اهمیت بالایی دارد. خبر خوب این است که اکثر تولیدکنندگان ریخته گری بازارهای کلیدی خود را در وب سایت های خود منتشر می کنند ، بنابراین تشخیص هنگام در نظر گرفتن یک تامین کننده آسان می شود.

روند ارسال

شرکت ها سعی می کنند آنچه را که باید ارائه دهند به شما بفروشند و برخی از تامین کنندگان ریخته گری فقط یک نوع فرآیند ریخته گری را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، شرکتی که فقط از فرایند ریخته گری سرمایه گذاری استفاده می کند ، سعی می کند به شما بگوید که چرا این فرایند برای برنامه شما مناسب است. اما اگر استفاده از فرآیند ریخته گری برای شما و نیازهای شما بهترین باشد ، چه؟ در عوض ، به دنبال تأمین کننده ای باشید که طیف وسیعی از فرآیندهای ریخته گری را ارائه می دهد تا بهترین گزینه برای شما انتخاب شود.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
برترین فواید ریخته گری چدن

اگر اجزا دارای طیف وسیعی از طرح ها ، برنامه ها و اندازه ها هستند ، به احتمال زیاد بهترین فرایند ریخته گری برای هر قسمت یکسان نیست. اگر کار با یک منبع واحد برای همه نیازهای ریخته گری شما برای شما مهم است ، تامین کننده باید در قابلیت های خود متنوع باشد. در صورت ترکیب با سایر قابلیت های یکپارچه ، این امر می تواند به ساده سازی و فشرده سازی پایه عرضه کمک کند.

کیفیت محصول ، خدمات و قیمت

هنگام انتخاب تأمین کننده ریخته گری مناسب ، باید به کیفیت ، خدمات و قیمت توجه دقیق شود. یک ممیزی داخلی در مورد آنچه واقعاً برای شما مهم است انجام دهید ، توجه داشته باشید که اکثر شرکت ها ممکن است در همه زمینه ها قابل قبول باشند اما احتمالاً فقط می توانند در یکی از آنها واقعا برتری داشته باشند. به عنوان مثال ، اگر پایین ترین قیمت ممکن از همه مهمتر باشد ، تامین کننده از نظر کیفیت و خدمات در سطح جهانی نخواهد بود. “ضروریات” شما کدام است؟ کمترین قیمت؟ با مشخصات آشنا می شوید؟ نتایج سریع؟ آیا به راحتی می توان با آن تجارت کرد؟

گواهینامه ها و آزمایش

آیا درخواست شما مستلزم این است که تأمین کننده ریخته گری دارای گواهینامه های مناسب مانند ASME ، Nadcap یا PED باشد؟ اگر چنین است ، تأیید کنید که تأمین کننده بالقوه شما دارای گواهینامه های مناسب است. مسلماً یک تأمین کننده می تواند مراحل لازم را برای اخذ گواهینامه های مورد نیاز طی کند ، اما به احتمال زیاد زمان اجازه چنین کاری را نمی دهد. اکثر تأمین کنندگان ریخته گری گواهینامه های خود را در وب سایت خود لیست می کنند و شرکت ها با گواهینامه قابل جستجو هستند. کوشا باشید.

آیا به آزمایش غیر مخرب (NDT) ، آزمایش مکانیکی یا آزمایش شیمیایی نیاز دارید؟ در حالی که همه تأمین کنندگان ریخته گری فلز می توانند هر گونه آزمایش مورد نیاز را برون سپاری کنند ، برخی از آنها دارای تمام قابلیت هایی هستند که می توانند به طور بالقوه در زمان و هزینه شما صرفه جویی کنند. اگر برنامه شما نیازی به آزمایش ندارد ، ممکن است تأمین کننده ریخته گری متخصص در کار با قابلیت های داخلی نیز مناسب نباشد.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
جالب ترین کاربردهای ریخته گری برنج

امکانات مکانیکی

خریداران به طور فزاینده ای تامین کنندگان ریخته گری را انتخاب می کنند که دارای قابلیت ماشینکاری هستند. در صورت تشخیص نقص در حین ماشینکاری ، این امر می تواند از درگیری جلوگیری کند. آیا مسئله ریخته گری است یا مشکل ماشینکاری؟ اگر تأمین کننده ریخته گری در حین ماشینکاری مشکلی را کشف کند ، مشکل بدون هیچ مشاجره ای در تقصیر چه کسی سریعتر حل می شود. ریخته گری و زمان کمتری برای پردازش ، حمل و نقل و جابجایی یا تعویض نیاز است. مشکل یا خیر ، ماشینکاری یکپارچه زنجیره تامین را ساده کرده و زمان جابجایی و هزینه حمل را قبل از اینکه محصول به دست مشتری برسد کاهش می دهد.

ریخته گری فسفر برنز

انتخاب تامین کننده مناسب

خدمات ارزش افزوده

از تامین کننده ریخته گری خود به چه چیزی نیاز دارید؟ آیا به دنبال فردی هستید که فقط یک قطعه فلزی را درب منزل شما تحویل دهد یا به موارد بیشتری نیاز دارید؟ به عنوان مثال ، اگر تخصص متالورژی داخلی ندارید ، تأیید کنید که تأمین کننده می تواند در انتخاب آلیاژ مناسب بر اساس برنامه خاص شما راهنمایی کند. آیا نیازی به افزایش تخصص فلز کلی در شرکت خود از طریق آموزش یا به اشتراک گذاری اطلاعات دارید؟

آیا تأمین کننده ای می خواهید که بتواند طرح و انتخاب مواد شما را مرور کرده و توصیه هایی ارائه دهد تا محصولات شما بیشتر عمر کنند یا در هزینه آنها صرفه جویی شود؟ برخی از تأمین کنندگان ممکن است کار بزرگی را برای تولید یک محصول با مشخصات خاص انجام دهند اما قابلیت های کمی دیگر دارند. دیگران از نامه PO فراتر می روند تا در وقت و هزینه شما صرفه جویی شود.

آیا برای آلیاژهای آهنی و غیر آهنی الزاماتی دارید؟ برخی از ریخته گری ها محدود یا تخصصی هستند. اطمینان حاصل کنید که تامین کننده می تواند تمام الزامات مواد یا آلیاژ شما را برآورده کند تا نیازی به تأمین کننده های متعدد برطرف نشود.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
جالب ترین کاربرد های ریخته گری برنج( بخش دوم)

تسهیلات

چه راهی بهتر برای تعیین اینکه آیا شخص عرضه کننده ریخته گری مناسب است یا بهتر از این است که عملیات خود را با یک تور کارخانه مشاهده کنید؟ اکثر تولیدکنندگان بیش از این خوشحال هستند که شما را به عنوان یک مهمان در تلاش برای کسب و کار خود معرفی کرده اند. اگر در پایان تور ، در مورد عملیات ، توانایی یا فرهنگ شک دارید ، احتمالاً آنها تامین کننده مناسبی برای شما نیستند.

سوالاتی که باید از خود بپرسید

آیا تأمین کننده در محصولات ویا بازارهای شما تجربه دارد؟

آیا تامین کننده می تواند چندین الزامات محصول شما را برای محدود کردن تعداد فروشندگان مورد نیاز برآورده کند؟

واقعا چه چیزی برای شما مهم است؟ کیفیت داره؟ قیمت؟ خدمات مشتری؟ یک چیز دیگر؟ نقاط قوت تامین کننده چگونه با نیازهای شما مقایسه می شود؟

آیا تأمین کننده در حال حاضر دارای گواهینامه های مورد نیاز شما است؟

آیا تامین کننده قابلیت تست مناسب را دارد؟

آیا آنها مرتباً با آلیاژهای مورد نیاز برخورد می کنند؟

به چه خدمات ارزش افزوده ای نیاز دارید؟ آیا تامین کننده آنها را ارائه می دهد؟

آیا شرکت با سابقه و آینده قوی پایدار است؟

ارزش آنها چیست و آیا با ارزش های شما همخوانی دارد؟

آیا می بینید که شرکت شما با آنها تجارت می کند؟ آیا می توانید با آنها رابطه برقرار کنید؟

لیست محصولات ریخته گری تامین کننده چیست؟

نتیجه

در حالی که برخی ممکن است ریخته گری فسفر برنز را به عنوان یک کالا تلقی کنند ، از آن دور هستند و بنابراین ، فرایند انتخاب تامین کننده مناسب برای برنامه خاص شما نیاز به بررسی دقیق دارد. ممیزی داخلی نیازها و خواسته های شرکت خود را انجام دهید و مهمترین آنها را تعیین کنید. درباره وب سایت تامین کننده تحقیق کنید. با نماینده فروش یا شریک تجاری صحبت کنید. سوالات زیادی بپرسید. از امکانات آنها دیدن کنید. درک کنید که آنها چه کاری می توانند برای شما انجام دهند و اگر می توانید خودتان را در ایجاد یک رابطه قوی و متقابل با آنها ببینید

برای ارتباط با بهترین مرکز ریخته گری فسفر برنز با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۲۳۷۶۶۹۳۹ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 2 =

خانه تماسارتباط با ما