جالب ترین کاربرد های ریخته گری برنج( بخش دوم)

ریخته گری برنج

با استفاده از ریخته گری برنج می توانید محصولات فوق العاده کاربردی را تولید کنید. در مطالب قبل در مورد جالب ترین کاربرد های ریخته گری برنج اطلاعاتی در اختیارتان قرار دادیم در ادامه با ما همراه باشید تا در این زمینه نکات بیشتری را با شما به اشتراک قرار دهیم.

همانطور که گفتیم با ریخته گری برنج و برنز می توان لوازم و وسایل تزئینی جذاب و زیبایی تهیه کرد.

برنج آلیاژی بسیار محکم با قابلیت ضد خورندگی و زنگ زدگی بسیار بالا است. این خواصیت چکش خواری بسیار بالایی دارد. به همین خاطر می توان از آن در ساخت جواهرات طرح دار به خوبی استفاده کرد. همچنین به دلیل نقطه ذوب پایین می توان این آلیاژ را ریخته گری کرد.

برنج تحت فشار بالا کشیده می شود و به خوبی شکل می گیرد. برای نصب سنگ و نگین های ارزشمند بر روییجواهرات می توان از برنج استفاده کرد. علاوه بر این فوایدی که در مورد ریخته گری برنج گفتیم یکی دیگر از خصوصیات برنج این است که می توان از آن به صورت سرد استفاده کرد و باز هم دوام و مقاومت ان را حفظ نمود.

شما نتایج ریخته گری برنج را در گردنبند، انگشتر، گوشواره، دستبند و یا پا بند ممکن است ببینید. یکی از خصوصیات جالب برنج این استکه جواهر سازان می توانند رنگ برنج را با گرما دهی و حرارت دهی و یا با استفاده از برخی مواد شیمیایی تغییر دهند.

جواهرات با استفاده از این روش گرما دهی به رنگ های مشکی، سبز- آبی و یا قهوه ایی- قرمز متمایل می شوند.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
جالب ترین کاربردهای ریخته گری برنج

علاوه بر برنج، برنز نیز آلیاژ دیگری است که در دکوراسیون و تزئینات مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر اینکه برنز را در جواهرات می توان یافت بیشتر در ساخت مجسمه از برنز استفاده می کنند.

همانطور که می دانید با استفاده از خدمات این مجموعه ریخته گری برنج را با بهترین کیفیت سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − ده =

خانه تماسارتباط با ما