بهترین کارخانه ریخته گری قطعات چدنی کجاست؟


در کارخانه ریخته گری قطعات چدنی چه فرایندی انجام می گیرد؟ برای ریخته گری قطعات چدنی و همچنین سایر مواد باید چه نکاتی را مورد بررسی قرار داد؟

در مطالب قبلی شما را با چگونگی ریخته گری فسفر برنز آشنا کردیم، در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست آورید.

برای به دست آوردن مطمئن ترین اطلاعات در مورد منبع ریخته گری ارزش دارد که در جستجوی اطلاعات خاص برای مطابقت با ظرفیت ریخته گری موجود با نیازهای منابع خود ، نقش فعالی داشته باشید. چند نمونه از انواع سؤالاتی که برای پرسیدن ریخته گری بالقوه در این مقاله ذکر شده است.

پاسخ ها باید با احتیاط در نظر گرفته شوند زیرا آنها دامنه خطا را کاهش داده و دستورالعمل هایی را برای سیاست خرید آینده ارائه می دهند.

کارخانه ریخته گری قطعات چدنیکارخانه ریخته گری قطعات چدنی

همانطور که می دانید فراذوب به عنوان برترین کارخانه ریخته گری قطعات چدنی شناخته شده است. شما می توانید برترین خدمات ریخته گری را در این مجموعه انجام دهید.

  • 1. کدام درجه از فلزات ریخته گری می شود و میانگین تولید تناژ برای هر درجه چقدر است؟

بدیهی است ، شما می خواهید بدانید که آیا تأمین کننده ریخته گری نوع فلز مورد نظر خود را برای بخشی از شما می ریزد. اما دانستن تصویر کامل از گزینه های آلیاژ یک ریخته گری و عملیات ذوب کمک می کند تا تصویری از چگونگی تهیه ریخته گری نیازهای شما را به شما نشان دهد.

آیا درجه فلز مورد نیاز شما را می ریزد، اما فقط یک چهارم از کل تولید متوسط ​​آن را تشکیل می دهد؟ این ممکن است در زمان سرب شما باشد ، زیرا احتمالاً این کارخانه منتظر خواهد ماند تا آن درجه را بریزد تا اینکه سفارشات کافی در برنامه داشته باشد تا آن را از نظر عملیاتی کارآمد کند.

شاید شما قطعات های مختلفی را برای ریخته گری در گرید های مختلف داشته باشید. انتخاب یک ریخته گری که می تواند چندین درجه فلزات را تحمل کند ، سودمند خواهد بود.

  • 2. کدام فرآیند های قالب بندی و فرآیندهای Coremaking ارائه می شود؟

اگر در نظر گرفته شده است که استفاده از خدمات کارخانه ریخته گری های بسیار زیاد است، به دنبال تهیه کننده ای باشید که این نوع ریخته گری مورد نیاز شما را انجام می دهد. همچنین به دنبال ریخته گری ها، ارائه مشاوره در مورد طراحی ریخته گری ، انتخاب مواد و حتی فرآیند ریخته گری بسیار مهم است. اکثر ریخته گری ها درک می کنند که فقط با پذیرش سفارشاتی که متناسب با تولید آنها باشد ، به خوبی انجام می دهند و توصیه می کنند اگر بخشی در فرآیند ، مواد یا طراحی دیگری مناسب باشد.

  • 3. کدام اندازه flask در دسترس است و محدوده وزن ریخته گری چیست؟
حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
آشنایی با 6 آلیاژ برتر برنز

اندازه flask می تواند بر قیمت و کیفیت کار تأثیر بگذارد. در صورت امکان ، هنگام طراحی ریخته گری ، اندازه flask را در نظر داشته باشید تا تعداد الگوهای موجود در یک صفحه را به حداکثر برسانید. این یک گام مهم در روند کاهش هزینه خواهد بود. هنگامی که یک الگوی جدید با تهیه کننده ریخته گری ایجاد می شود ، این الگوی دارای اندازه خاص flask خواهد بود. اگر در آینده ابزاری را به یک ریخته گری دیگر منتقل کنید ، باید بتواند آن اندازه flask را نیز در خود جای دهد.

  • 4- چه تعداد پرسنل کنترل کیفیت در کارمندان قرار دارند و از نظر درصد کل کارکنان تولید به چه معنی است؟

نگرش به کیفیت را می توان از درصد کل تولید و پرسنل کنترل کیفیت که مستقیماً در برنامه کنترل کیفیت درگیر هستند، ارزیابی کرد. خریدار باید تشخیص دهد که تأکید شدید یک ریخته گری بر کنترل کیفیت نشان می دهد که آنها احتمالاً در حال تولید ریخته گری با درجه بسیار بالایی هستند. ساختار قیمت آن بدون توجه به اینکه آیا با استانداردهای فوق العاده بالا و مورد نیاز، گرفته می شوند.

  • 5- کدام یک از قابلیت های ارزش افزوده را ارائه می دهد؟

تعدادی از کارخانه های ریخته گری های آمریکای شمالی خدمات اضافی را فراتر از تهیه ریخته گری خام ، از جمله نمونه سازی و ماشینکاری ارائه می دهند. توجه به خرید ریخته گری های کامل ماشینکاری باید در صورتی که این ماده دارای خواص غیرمعمول است که نیاز به تکنیک های تخصصی ماشینکاری دارند ، ریخته گری ها باید با استفاده از تجهیزات تخصصی در معرض آزمایش و تمیز کردن قرار بگیرند ، ظرفیت ماشینکاری کافی در تسهیلات مشتری وجود ندارد یا هزینه های حمل و نقل از آن ریخته گری خام ممنوع است.

  • 6. اندازه ، کمیت و درجه فلز مورد نیاز ریخته گری چقدر است؟
حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
ریخته گری قطعات چدنی، چگونه؟

شاید مهمترین نکته ، هنگامی که همه شرایط دیگر درست شده است ، نگاه کردن به الگوی تولید ریخته گری است. آیا حجم ریخته گری های بالا است و یا کم؟

هر ریخته گری دارای یک منطقه بهینه از تولید است و قطعاتی که متناسب با این منطقه هستند ، بیشترین هزینه و مصلحت را در آن مرکز تولید می کنند.

  • 7. برنامه های آینده ریخته گری برای توسعه چیست؟

ریخته گری با برنامه هایی برای گسترش ، به روزرسانی تجهیزات یا سایر پیشرفت های تجاری احتمالاً یک ریخته گری سالم است که می تواند با تجارت شما رشد و سازگار کند. با این حال ، در کوتاه مدت ، برخی از برنامه های توسعه می توانند بر زمان تحویل تأثیر بگذارند.

بحث صریح با ریخته گری در مورد برنامه های ساخت و ساز و همچنین بهترین پیش بینی سفارش شما به شما در جلوگیری از تاخیر در هزینه ها کمک می کند.

در آپدیت جدید این صفحه همراه ما باشید تا در این خصوص اطلاعات بیشتری به دست آورید.

ریخته گری عملیاتی است که اشیاء فلزی را ایجاد می کند. اولین ریخته گری رسمی به نام  Cannon Shop نامیده شد و در سال 1479 در مسکو ساخته شد. صنعت ریخته گری قرن چهاردهم و پانزدهم در اروپا به دلیل تولید زنگ های برنز و آهن ، کانن ها و توپ ها شناخته شده هستند. این راهنمای این موضوع را پوشش می دهد که چگونه بنیانگذاران کار می کنند

ریخته گری چیست؟

یک مرکز ریخته گری فلزی است که با ذوب شدن فلز ، اشیاء فلزی را ایجاد می کند ، فلز مذاب را درون قالب ریخته و اجازه می دهد تا آن را خنک کند. ریخته گری ها مجهز به تجهیزات ، ماشین آلات ، ابزار ، دنده های محافظ و دستگاه هایی هستند که همگی این فرآیند ریخته گری فلزی را امکان پذیر می کنند. کارگران ریخته گری این تجهیزات را با درک و دانش گسترده ای از ابزارها و مواد مورد استفاده قرار می دهند.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
تفاوت شیرآلات صنعتی برنزی با شیرآلات برنجی

ریخته گری ها چه کاری انجام می دهند؟

ریخته گری ها در ریخته گری فلزات تخصص دارند تا هر دو اشیاء کاربردی ساخته شده از فلز ایجاد کنند. فرآیند ریخته گری شامل الگوی سازی ، ایجاد قالب ، ذوب فلز ، ریختن فلز در قالب ، انتظار برای جامد کردن آن ، جدا کردن آن از قالب ، و تمیز کردن و اتمام است. شیء نهایی فلزی مثبت از قالب است که در آن ریخته شده است. قالب ها را می توان از پوسته سرامیکی ، ماسه سیلیس ، گچ یا فلز تهیه کرد. ریخته گری ها می توانند هر چیزی را از سخت افزار درب و کابینت ، مهارت ها و آهنین وافل و قطعات دستگاه ایجاد کنند. آنها به ویژه برای اشیاء فلزی بزرگتر مانند مجسمه های برنز و زنگ ها مفید هستند.

ریخته گری های فلزی آهنی در مقایسه با فلزات غیر آهنی

برخی از ریخته گری ها با مواد فلزی کار می کنند ، در حالی که برخی دیگر در مواد غیر آهنی تخصص دارند.

فلز آهنی هر فلزی است که حاوی آهن است ، در حالی که فلزات غیر آهنی چنین نیستند. متالورژی آهنی نسبت به غیر آهنی شایع تر است و حدود 90 ٪ از تولید فلز را در سراسر جهان نشان می دهد. فلزات غیر آهنی شامل آلومینیوم ، مس ، سرب ، نیکل ، قلع ، تیتانیوم ، روی و آلیاژ این مواد مانند برنج (مس و روی) و برنز (مس و قلع) است. استفاده از آهن در مقابل فلزات غیر آهنی برای یک پروژه مزایای مختلفی وجود دارد.

عملکرد عامل تعیین کننده هنگام انتخاب کدام نوع فلزی است که می کنید. به عنوان مثال ، آلومینیوم معمولاً برای ریخته گری های خودرو مورد استفاده قرار می گیرد زیرا سبک وزن است ، وزن آن را کاهش می دهد و باعث افزایش کارایی می شود. از طرف دیگر ، چدن برای وسایل آشپزی استفاده می شود زیرا توانایی بسیار خوبی برای مقاومت در برابر گرمای زیاد دارد.

برای استفاده از خدمات بهترین کارخانه ریخته گری قطعات چدنی با کارشناسان ما با شماره ۰۹۱۲۳۷۶۶۹۳۹ تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − سه =

خانه تماسارتباط با ما