آشنایی با نحوه ریخته گری برنج

ریخته گری فسفر برنز

اگر می خواهید در مورد ریخته گری فسفر برنز و همچنین ریخته گری آلومینیوم برنز اطلاعاتتان را افزایش دهید می توانید با مطالعه مقالات قبل در مورد ریخته گری فسفر برنز اطلاعات مورد نیازتان را به دست آورید. همچنین با مطالعه مقالات قبل می توانید در مورد کاربرد فسفر برنز نیز اطلاعات مفیدی به دست آورید.

نحوه ریخته گری برنج

برنج از ترکیب مس و زینک در دمای بالا به وجود می آید. از ریخته گری برنج استفاده های بسیار زیادی می شود که دستگیره در یکی از این موارد است. ذوب کردن برنج ممکن است روند پیچیده ایی داشته باشد. اما ریخته گری آن کار مشکلی نیست. به مراحل زیر دقت کنید:

آماده سازی برای ریخته گری برنج

  1. از تجهیزات لازم برای ایمنی خود استفاده کنید. شما قرار است که با فلزاتی که ذوب شده اند سر و کار داشته باشید. بنابراین باید خودتان را آماده کنید. باید از دستکش نسوز و چکمه استفاده کنید. حتما از ماسک های محافظ در برابر حرارت استفاده کنید.
  2. برنج را از کوره بیرون بیاورید. فراموش نکنید که باید اجازه دهید تا کوره تا زمانی که برنج را بیرون نیاورده اید به کارش ادامه دهد. به محض اینکه برنج را از کوره بیرون آوردید شروع به سرد شدن می کند.
  3. برنج ذوب شده را داخل قالبی که از قبل تهیه کردید بریزید. به طور کلی نباید بیشتر از 3 قالب را در هر ریخته گری برنج پر کنید. ریخته گری برنج و سایر آلیاژ ها به دقت بسیار زیادی نیاز دارد و تنها افراد متخصصف ماهر، توانمند و حرفه ایی می توانند این کار را انجام دهند.
حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
کاربردهای ریخته گری فسفر برنز

در ادامه مقالات شما را با ادامه نحوه ریخته گری برنج آشنا خواهیم کرد. همانطور که گفتیم باید در این کار بسیار حرفه ایی باشد و این مطالب تنها بخش کوچکی از این فرایند می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − یک =

خانه تماسارتباط با ما