آشنایی با ریخته گری فسفر برنز

ریخته گری فسفر برنز

همانطور که می دانید ریخته گری فلزات از جمله ریخته گری فسفر برنز می تواند تاثیر بسیار زیادی در صنعت و تولیدات کارخانه ها داشته باشد. در مقالات قبل شما را با کاربرد های گوناگون فسفر برنز آشنا کردیم و اطلاعات مهمی در مورد خاصیت سیم ها فسفر برنز به شما دادیم. علاوه بر این با مطالعه مقالات قبل می توانید در مورد 6 آلیاژ برتز برنز اطلاعات مفیدی به دست آورید. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد ریخته گری برنز، ریخته گری آلومینیوم برنز و همچنین ریخته گری فسفر برنز اطلاعات مهمی در اختیارتان قرار دهیم.

ریخته گری فسفر برنز و همچنین ریخته گری آلومینیوم برنز توسط ماشین آلات بسیار پیشرفته و با آخرین تکنولوژی های روز دنیا انجام می شود. طراحی و ساخت ماشین ها و دستگاه های ریخته گری طوری انجام شده است تا ذوب فلزات به بهترین شکل ممکن انجام شود. در ریخته گری فسفر برنز و سایر آلیاژ های برنز باید فضا و محیط ریخته گری را طوری کنترل کرد که اکسیداسیون فلزات کاهش پیدا کند. و در کوتاه ترین زمان ممکن ریخته گری فسفر برنز انجام شود.

نکاتی در مورد برخی دستگاه های ریخته گری فسفر برنز

دستگاه های ریخته گری فسفر برنز دستگاه هایی بسیار دقیق و اتومات به همراه خمره های نوسان داری هستند تا قالب های ریخته گری را به صورت ریگ، پوسته و به شکل جامد تحویل دهند. این سیستم طوری طراحی شده است تا ریخته گری فسفر برنز را به بهتری حالت ممکن انجام دهد.

نکاتی در مورد برخی دستگاه های ریخته گری آلومینیوم برنز

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
آشنایی با 6 آلیاژ برتر برنز( بخش سوم)

دستگاه های ریخته گری آلومینیوم برنز امکانات ویژه ایی را با وکیوم و تکنولوژی وکیوم فشار برای ریخته گری فراهم می کند. روند ریخته گری آلومینیوم برنز در این حالت بسیار تنظیم شده و با استفاده از صفحه نمایشگر مورد بررسی فرار می گیرد تا عملکرد ریخته گری به خوبی تحت نظارت قرار گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

خانه تماسارتباط با ما